Tuesday, April 21, 2009

Houd Gezondheidsverbeteringen bij in een Dagboek!

Het valt vaak op dat mensen hun gezondheidskwalen zeer snel vergeten zogauw die er niet meer zijn.

Zo heb ik mensen ontmoet die erg veel lichamelijke klachten hadden. Ze klaagden over van alles en nog wat.

Ze begonnen met het drinken van de Mangosteensap en het ging dag na dag beter met ze, maar dit is natuurlijk wel een geleidelijk proces. Mangosteensap werkt niet zoals een pijnstiller waarbij je heel snel resultaat bemerkt. Het doet langzaam zijn werk en je gezondheid gaat langzaamaan vooruit. Hierdoor merk je vaak niet op dat je beter wordt. Als voorbeeld het veranderen van kinderen als je ze iedere dag ziet dan valt het niet op, maar een ander des te meer.

Na een aantal weken kwam ik bij die mensen terug en vroeg hen naar alle klachten die ze me hadden opgesomd. Velen waren stomverbaasd en zeiden : "Inderdaad, daar of daar had ik ook last van, tjeetje dat was ik alweer vergeten..."

Om die reden is het zeer interessant om regelmatig een dagboek bij te houden en voordat je begint met het drinken van de mangosteensap al je lichamelijke klachten op te schrijven. Zo kan je steeds zien hoe het er voor staat en welke kwalen of kwaler er eigenlijk verdwenen of verminderd zijn.

Nog geen Mangosteensap in huis?

Ik help graag! Neem gerust kontakt op voor een bestelling.

Yvonne Immerzeel
06-52328269

www.mangosteenswereld.com en info@mangosteenswereld.nl

No comments: