Saturday, April 18, 2009

Fibromyalgie? Is Mangosteensap het Antwoord?

Wat is het?
Fibromyalgie, fybromyalgie, fibromalgie. Zo wordt het door de mensen geschreven. Dit is een relatief veel voorkomend niet-gewrichtsgebonden syndroom, gekarakteriseerd door spierpijn en drukpijnlijke punten verspreid over het lichaam. De spierpijn wordt doorgaans heviger na inactiviteit of blootstelling aan koude. Het syndroom gaat vaak gepaard met verschillende algemene klachten zoals slaapstoornissen, moeheid, spierstijfheid en hoofdpijn.

Graag geef ik u getuigschriften van mensen die dus geholpen zijn door Xango te drinken. Zij hebben geen of veel minder last van Fibromyalgie. Is dat niet geweldig? Ik heb meerdere vrouwen gesproken die een beetje moe worden van al die wondermiddelen. Ik kan me dat helemaal voorstellen en eerlijk gezegd ben ik ook geen ervarings deskundige omdat ik geen fibromyalgie heb. Ik kan ook niet garanderen dat de mangosteensap u zal helpen maar ik kan u wel in kontakt brengen met iemand die weer haar leven terug heeft. Haar testimonial staat zelfs in dit bericht. Haar naam is Skeeter en zij woont in Dordrecht. Mocht u toch denken van ik wil er meer van weten toets dan in Google mangosteen en fibromyalgie en zie wat er naar voren komt. Onderzoek zelf en als u in kontakt wilt komen met Skeeter om haar verhaal aan te horen dan breng ik u graag met haar in kontakt.

Hieronder enkele testimonials!

Wat doet de mangosteensap met Fibromyalgie?

Hallo, ik ben Joke en ik ben 55 jaar. Al 15 jaar ben ik chronisch pijnpatiĆ«nt, waarbij de pijn met de jaren geleidelijk is toegenomen. De laatste vijf jaar ben ik door vele artsen onderzocht en zijn er diverse diagnoses gesteld, ik lijd aan fibromyalgie, reumatische artritis, degeneratie van tussenwervelschijven en diverse hernia’s in mijn nek en onderrug.

Fibromyalgie veroorzaakt op steeds wisselende plaatsen pijn door spontaan optredende ontstekingen in de “weke delen”. Een behandeling is er niet, alleen pijnstillers waar ik niet veel baat bij had.

Reumatische artritis veroorzaakt pijn in diverse gewrichten en wordt met medicijnen behandeld.

Diverse hernia’s veroorzaken pijn in nek en onderrug met uitstraling naar armen en benen.

In 2006 was ik niet in staat om meer dan ca. 20 meter te lopen en moest ik op vakantie in een rolstoel en had ik heel veel last van de bijverschijnselen van alle medicijnen.

Sinds maart 2007 drink ik mangosteen-sap en is mijn situatie aanzienlijk verbeterd. Met name de pijn als gevolg van fibromyalgie en reumatische artritis is sterk verminderd en ook voel ik me veel vitaler, ik heb veel meer energie als voor die tijd.

Mangosteen-sap heeft mijn leven enorm positief veranderd en ik kan het iedereen aanbevelen.

Joke - Hellevoetsluis



Bijna pijnvrij

"Via een kennis hoorde ik over de mangosteendrank.
Na ca. 10 jaar pijn, RSI en Fibromyalgie, alle therapieƫn, medicijnen en projecten ben ik in de WAO geraakt. Alles aan mijn rug, nek, armen en huid deed pijn en vaak betaalde ik de volgende dagen de prijs na een beetje overbelasting. Omdat alles toch al geprobeerd was konden we de mangosteendrank dan ook best maar eens proberen. De eerste 2 weken, normale dosis, weinig of geen resultaat. Daarna de dosis verdubbeld en na nog 2 weken was ik bijna pijnvrij. Dit was ongelofelijk! Ik heb nu veel meer energie, veel minder last van vermoeidheid en pijn en ik herstel veel sneller bij overbelasting. Zelfs mijn migraine heb ik sinds die tijd niet meer gehad. Hierdoor ben ik een gebruiker voor het leven geworden!"

Skeeter,
Dordrecht

No comments: